2011. október 18., kedd

sötétzöld polár naci 92 - Jelenlegi ára: 250 Ft

Üdvözöllek az aukciómon!
Téli-átmeneti dolgokat kínálok nagyon jó áron! Ha hibát találtam, azt külön jeleztem.   A holmikat vittem börzére, ezért tisztítás, mosás ajánlott. Próbáltam alaposan átnézni a termékeket.
Személyes átvétel Pécsen lehetséges előzetes egyeztetés szerint.
A termékeket ajánlottan postázom – miután a vásárolt termék összege a számlámra érkezik-, sima posta csak a TE felelősségedre.   A termékeket igyekszem a lehető legtakarékosabban becsomagolni,   postaköltséget csomagolt állapotban adom meg, mert már többször fizettem rá.
Ha több dolgot vásárolsz, jobban megéri!
Amennyiben kérdésed van, szívesen válaszolok!
Köszönöm, hogy benéztél!
Eladó a képen látható állapotú sötétzöld polár naci. Van más polár nacim is, nézz körül. Nem foltos, nem szakadt, csak bolyhos.


Jelenlegi ára: 250 Ft

Az aukció vége: 2011-10-27 18:31
. sötétzöld polár naci 92 - Jelenlegi ára: 250 Ft